Priča o Ivi

Objavljena 25. jula 2018. godine u jednoj FB grupi

Tamo neke devedeset i četvrte prošlog veka lunjalice su me stalno vodile u knjižare (bilo je najviše onih državnih, socijalističkih za čijim prašnjavim haosima pomalo patim). Najviše u Akademiju po sred Kneza gde je bila ogromna sofra knjiga kao neki podijum-presto pun do tada neviđenog blaga. Prevrtač i istraživač u duši, redovno sam navraćala. Ivu sam otkrila slučajno, no svi znamo da to nikad tako nije. To su oni puf trenuci kad samo na osnovu dvominutnog utiska kupiš knjigu, odeš kući i proždreš je jer je osetiš skroz. LJHĐ je tada bila relativno nepoznata.

Posle sam knjigu kupovala svima kojima sam stigla a moja srodna duša, najbolja drugarica je, kada je dobila trojke (dva sina i ćerku) dala devojčici ime IVA.

Eto to je priča o ovom zemljojajčanom uticaju knjige koji se širi zauvek.

Ana Atanasković / Samo voli

Published by Ana Atanasković

Published author (Moja ljubav Nikola Tesla (My Love Nikola Tesla)), Beograd je ljubav, Kraljica jorgovana i druge). Journalist. Content writer.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started