Kad ste pročitali svog prvog Kapora?

tekst objavljen u jednoj FB grupi 19. septembra 2018.

Beogradsko veče u kome pozivam druga Anđela (o, da, sa anđelima možeš pričati) da idemo na neki vidik i popijemo nešto rubinsko. Septembarski je vetar, primireni a opet osvežavajući. Niko ne zove napolje zavodljivije od prijatne svežine. Čekam. Pošto sam i praktičar i maštar, sečem svoje vreme tražeći prvu Kaporovu knjigu koju sam kupila. Ispostavilo se da mi je potrebna za beogradologiju. Otvorim predstranu, onu drugu. Vidim datum. Nekada sam pisala datume, čak i vreme kupovine knjiga. O, ludosti moja, volim te! Datum je dalek, sećanja nisu. Gledam sebe kroz taj srednjoškolski potpis koji je sada sasvim drugačiji. I sve moje ćelije su, kako kaže nauka. No LJUBAV nije. Ni KAPOR ni BEOGRAD ni JA ni LJUBAV nismo promenili stazu kojom se krećemo od te 1991. – stazu omađijanosti.

Volim obeležene knjige, one koje za koje se ne libiš da ih otpečatiš. Onako najpraktičnije što možeš.Tako rasporiš život, samo ti imaš taj dar sa svojom kutijom od zvezda.

Ana Atanasković / Samo voli

Published by Ana Atanasković

Published author (Moja ljubav Nikola Tesla (My Love Nikola Tesla)), Beograd je ljubav, Kraljica jorgovana i druge). Journalist. Content writer.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started