Gledam ponovo: A Man for All Seasons

Ovaj film sam gledala u SŠ i sada je bilo vreme da mu se vratim, jer je ostavio veliki utisak na mene.

Prvo, istorijsko-biografska tema, a tu sam najzainteresovanija. Drugo, način na koji su dešavanja izložena. Dalje, gluma Pola Skolfilda (šekspirijanski lik) i ostatka glumačkog ansambla – čista, jasna, dramatična, izražajna, bez preterivanja, bez patetike (nju ne podnosim ni u jednoj vrsti umetnosti, leptirići šarenići, med i mleko – nerealno je). Sve navedeno je vrhunsko. Stabilan film iz vremena kada se znalo ko gde pripada (šezdesete, sedamdesete) ali to saznanje nije gušilo kreativnost. Posebno mi se dopalo što se kralj Henri VIII (Robert Šo) ne pojavljuje često u filmu, ali ostavlja veliki utisak. Kao sunčana, jarka, omnipotentna senka.

Alternate Ending

Ana Atanasković /Samo voli

Published by Ana Atanasković

Published author (Moja ljubav Nikola Tesla (My Love Nikola Tesla)), Beograd je ljubav, Kraljica jorgovana i druge). Journalist. Content writer.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started