Drvoredi i čekanja

Drvoredi. Omiljena mi pojava na ovom svetu. Uređena stabla, u jasnom sledu, jedno za drugim, mirna, dok lišće pirja na vetru koji pirka. Ili puše. Uvek je neko strujanje među drvoredima ali i pored svih šuškanja u vazduhu je dostojanstveni mir.
Drvoredi su moji učitelji smirenju.
Odemo na ovo omiljeno mi mesto, tačno dve klupe za nas i onda gledam u lišće, upijam energiju reda i poretka.
Moj roman o despotu Stefanu Lazareviću će stići kad prođe leto. Danas mislim o tome i čujem da ga neko spominje, u restoranu.
Niśta nije slučajno, ni jedan list na krošnji, ni jedan titraj strpljenja.

Ana Atanasković / Samo voli

Published by Ana Atanasković

Published author (Moja ljubav Nikola Tesla (My Love Nikola Tesla)), Beograd je ljubav, Kraljica jorgovana i druge). Journalist. Content writer.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started