O cipelama sa štiklom srednje visine

Posle završetka studija počesto sam nosila visoke štikle i danju, sve dok u moj život nije ušao Dečak, koji mi je ukazao na lepotu nošenja baletanki i ravne obuće uopšte. I tako sam uz Dečaka ponovo postala devojčica koja voli stil Odri Hepbern. No, ne leži vraže, a Vrag nikad ni ne leži niti lenstvuje, već cunja po hodnicima naših sudbina, nađoše mi trajni problem sa kolenima zbog koga su stepenice i ravna obuća postali moji najveći neprijatelji. A onda, zna se, patike, cipele sa platformom (hvala obući Fly śto postoji) i čizme sa štiklom od 2-3 cm, što sam oduvek i volela, jer jahaće, vojničke čizme moraju da je imaju). No, izbor cipela kod nas sa štiklom od 2-3cm je skroman. Mnoge su ili skroz ravne ili imaju visoku štiklu. Kupila sam UGGs sa platformom i oduševljena sam što je neśto tako moderno i śto nosim od kad se pojavilo dobilo platforme.

Iz prikrajka su me vrebale cipele sa štiklom srednje visine, ali ja sam mrsko gledala na njih. Bile su mi simbol tetkastosti i ozbiljne zrelosti u koju, valjda, nisam htela i dalje da uđem. Nosila ih je kraljica Elizabeta II, dama u godinama, a ja nisam u TIM godinama. Ahaha. Da, duh ostaje mlad dokle god mi to želimo, naravno, ali ništa nije strašno ni prihvatiti svoje godine. Bogu hvala te nisam upala u stanje “biti devojčica po svaki cenu” te sam odavno znala da balansiram za sve osim cipela sa srednjom i punijom štiklom.

Kupila sam jedne kada su ih nosile blogerke kao Tamara Kalinić i vrlo dobro znam da primenim da u autfitu jedna pojava bude glavni igrač i da ne mora ni da ima nestilsku konotaciju ako je ostatak u drugačijem fazonu.

No, i pored tog znanja sam ih izbegavala, puštajući ih da čame u dubini cipelarnika.

I eto današnjeg jutra! Prosto sam zaplivala, obula ih. I odmah je promenu na meni primetila koleginica-drugarica Sanja a druga, Milena, je imala sličan autfit! A ja dohodala u njima lako i lahorno, uz pun osećaj sebe, trenutne tačke u ličnoj hronologiji i sasvim opuśteno.

Balans u punom sjaju. I velike stvari u malim, male u velikim.

Volimo život.

Slikano u IDEA London marketu

Ana Atanasković / Samo voli

Published by Ana Atanasković

Published author (Moja ljubav Nikola Tesla (My Love Nikola Tesla)), Beograd je ljubav, Kraljica jorgovana i druge). Journalist. Content writer.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started